2013年4月4日星期四

2013.03 - 東京小旅行 {Day 4} 世外桃源 - 箱根吟遊

2013.03.18 Day 4 新宿 >> 箱根湯本 >> 強羅 >> 宮之下 >> 箱根吟遊
玩了幾日市區, 今日轉移到郊外 - 箱根

叮噹都同我地一樣, 去左箱根~heehe
唔駛同人迫, 可以慢慢影影


新宿 >> 湯本箱根
使用車票: 箱根周遊券 (2 DAYS PASS - 5,000 YEN/位)
- 包新宿至箱根來回車票, 任坐登山纜車, 電車, 海賊觀光船及指定巴士等交通工具

我們訂了十點鐘的車出發
在車站附近麵包店買了一個包做早餐
(又話日本麵包好好食0既?! 但我呢個凍又唔好食)

我地坐的是浪漫特快列車

比起普通的急行列車快大約半個鐘
就算買了箱根周遊券 都要額外加 870 yen (每程)

某種型號的列車仲附設展望席(如下)
遊客可於出發前一個月send email 訂位

不過, 第一行超搶手, 我地只訂到第四行....(失望!!)

專登唔食咁多早餐, 就係為了呢個火車便當 (1,000 yen), 造型可愛, 味道正常


hehee...前一日買了新鞋, 第二日即著


大約個半鐘的車程就到達箱根湯本
一出車站已經覺得超大風, 有點凍
先在車站附近逛逛, 有人好快手就買了一包小吃


再行去附近的河邊, 見到有幾棵櫻花樹, 超興奮!!!


之後就周圍行下影下相, 再之後就係手信街
見到好多人排隊買燒餅, 我地又唔執輸
不過味道普通咋


又見到有墨魚波波
呢個大粒又好味

之後就坐登山電車出發去強羅
箱根湯本 >> 強羅 (around 30 mins)

到達強羅, 第一件事就係搵食
沿途被一間標榜鹿兒島黑豚的小店吸引住
加上當時等緊位的日本叔叔同我地講 "Famous"
於是我倆就即刻決定留0係度等
在寒風中等了差不多十幾分鐘先有位
一路等一路都好期待


入面得幾個餐, 但全日文, 跟蝸牛先生各自點了最貴的一款 (2,9XX yen/set)
份量都幾大, 不過, 豬扒好"un" !! 其中有一件又鞋又無味, 感覺似食緊湯渣, 勁失望呀!!!
好彩, 佢的蜆肉麵豉湯又幾好飲
算係有返 d 安慰~
離開食店行0左去附近的強羅公園
用周遊券可以免費入場
不過可能唔岩季節, 公園入面的花全部都係枯的, 無0野好睇
所以我地好快就離開

強羅 >> 宮之下我地住的溫泉酒店在宮之下為了可以用盡房入面的私人風呂, 所以我們計劃四點就check in
爭取飯前飯後都可以浸一次溫泉

到達宮之下才三點
所以我們先在附近亂逛
一出車站就見到通往各大旅館的指示圖

之後又搵到一間接近荒廢的神社

差不多時間就去酒店 check in (時間岩岩好, 呢個時候開始落雨了~)
今晚入住的溫泉酒店 - 箱根吟遊 係成個旅程中其中一個好期待的項目


等待Check in 的 area, 好靚, 好舒服 (心情開始興奮)


welcome drink and 小點心


我地入住的 Tsuki type guest room
呢個房形係最貴的, 本來並不打算咁豪, 不過較平的房已經 FULL 哂
所以最後抱住 "人一世物一世" 的心態, BOOK 0左呢間
好彩最後都無後悔, 因為間房實在太正!!!

飯廳

室內風呂


浴室 - 入面設備超齊備, 洗面, 面霜, HANDCREAM 樣樣都有



重頭戲 - 露天個人風呂

超靚, 超 RELAX....一生人之中可以住一次咁靚0既屋, 真係不枉此生, 今次真係一次好好的體驗呀!!!
結果呢一晚, 有人前後來來回回浸左好多次, 好嘆~

夜晚就在房內享受懷石料理 (menu 係手寫架)
每樣菜都好精緻, 好特別, 好味~
不過, 食到尾聲其實已經好飽 (我直頭成碗飯無掂過!!!)


訂酒店時有提及我地係來慶祝周年紀念的
最後酒店亦送了一對筷子同兩杯 DRINKs 作為禮物
雖然唔係d 咩貴重0野, 但好有紀念價值~ 我鍾意



食飽飯, 休息一個鐘又去泡溫泉
呢 d 生活真係好嘆

今次的體驗, 令我地深深愛上了入住溫泉酒店
睇怕下次有機會....都會想揀返類似的酒店, 好好享受下

~ 第四日完 ~

沒有留言:

發佈留言